Montag, 21. Dezember 2009

gfaegt hets fraene!


...und natuerlich kann ich die jungs nicht einfach so ziehen lassen. da muss schon noch eine lobeshymne her! fuer etwas hat man ja einen eigenen propaganda-blog... :-)

raphi, war einfach geil die woche! auf ein paar weitere gute tage in sydney (ja richtig, raphi macht auf dem nachhauseweg noch einen stopp in sydney und ich werde waehrend diesen tagen im fruehen januar auch mal dort auftauchen).... weil:

"i wott meeeeeeeeh, meh aus moenschemueglech isch! i wott oeich aendlech lache gseh, so lachid emau, lachid lachid lachid isch scho raecht!!"

und maeschi. wie solli sage... schwierig...! legendaer, sensationell, unvergesslich... jetzt koennt ihr pr-fritzen mal mit den superlativen rausruecken! ich kann in erster linie einfach mal "merci" sagen und einen anderen schweizer saengerknaben sprechen lassen:

"eeeeeeeeeh companero sentimental, i waer nid dae woni huet bi wenn du dert nid derbi waersch gsi - companeeeeeeero sentimental, schad geit aus so schnaeu verbi und geit witer ohni di"

haebets guet und viu erfolg bi de projekt deheim!

1 Kommentar:

  1. wow..was chani do no säge...dr büne bringts haut einisch meh perfekt ufe punkt! eigetlech hei mir jo immer gwüsst, dass das wird tiptop gige u trotzdäm isch es würklech gar kei säubschtverschtändlichkeit wie perfekt mir üs ergänzt u verstande hei, chapeau für üs!;-) i hocke jetzt wieder ir chäuti, weiss aber genau wie du mit dim "reisetalent" witerhin ä sensationelle trip wirsch ha! machs witer so guet u "keep traveling hard", hehe! äs isch eifach ä unvergässlich geniali zit gsi, merci! mäschi

    AntwortenLöschen